Cara Daftar Member Avail

Avail Online Card

A short way for Your AvailOnline Network

    Testimoni Pemakaian Avail



    Angela Wong, Keningau, Sabah
    Penyakit kuning & gatal-gatal waktu haid
    angela.JPG
    Saya mempunyai penyakit kuning dan gatal-gatal waktu haid. Masalah ini betul-betul membingungkan saya. Ketika bertemu dengan dokter, beliau memberitahu saya bahwa rahim saya telah terjangkit kuman.
    Saudara saya menjadi distributor Avail Beauty Sdn. Bhd. FC Bio Sanitary Pad. dan menyuruh saya untuk menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali! Sekarang, produk yang baik dan berkualitas ini sudah menjadi bagian dalam kehidupan keluarga saya. saya pun menganjurkan untuk menggunakannya.
     
    Jainun @ Zainun Sedian, Kota Kinabalu, Sabah
    Senggugut kronis, sakit perut & migrain
    jainun.JPG
    Sejak remaja, saya telah mengalami masalah senggugut kronis yang mengakibatkan sakit perut dan migrain yang amat sangat, sehingga saya terpaksa mengambil cuti setiap kali datang haid. Alhamdulillah, setelah saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., masalah tersebut sudah sembuh. Sekarang, saya berasa tidak sakit walaupun datang haid. Waktu haid juga berkurang dari tujuh hari menjadi empat hari saja. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. kerana menjadikan kehidupan saya lebih segar
     
    Norliah Mahmood, Taman Melawati, Kuala Lumpur
    Stroke & sakit di seluruh badan
    noorliah.JPG
    Saya mengalami stroke pada Desember 2003 dan terasa sakit di seluruh badan saya. Pada Januari 2004, saya terkena stroke sekali lagi karena mengambil obat yang tidak sesuai. Setelah menempelkan FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) di semua bagian badan saya yang sakit untuk seminggu, saya seolah-olah terasa tidak sakit lagi. Terima kasih banyak kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.
     
     
     
    Rozita Othman, Klang, Selangor
    Kembung perut, kebas kaki & tangan
    rozita.JPG
    Saya sering mengalami masalah kembung perut kerana selalu mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga mengidap kebas kaki dan tangan disebabkan saya telah empat kali menjalani pembedahan untuk bersalin.
    Sejak memakai FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., saya tidak pernah lagi mengalami kembung perut walaupun mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga telah pulih dari kebas kaki dan tangan yang selama ini menganggu kesihatan saya. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.
    wita.jpg
     
     
    WITA- Mahasiswi. Saya seorang mahasiswi, sejak SMU saya menderita keputihan, bau tidak sedap, sehingga saya merasa tidak percaya diri dalam pergaulan. Takur dekat dengan cowok. Setelah memakai Pantiliner selama 2 minggu, bau tidak sedap sudah tidak ada lagi dan keputihan saya berangsur baik. Sekarang keluhan saya telah hilang.
     
    jillah.jpg
    Jillah R - Jakarta. Awalnya saya tidak begitu percaya, tapi setelah saya mencoba Avail Bio Sanitary Pad, ternyata sangat alami, saat dipakai teras sejuk, segar, lembut dan nyaman, saya sangat suka wangi herbalnya, suami saya jadi betah di rumah, anda harus mencobanya...sukses Avail.
     


    kania.jpg
     
    KANIA DEWI - Wiraswasta - Jakarta. Saya sering bepergian (mobilitas saya sangat tinggi), namun saya mempaunyai kebiasaan yang sangat menggangu perjalanan saya, yaitu sering merasakan kegerahan (tidak nyaman) ketika menggunakan Carefree, akibatnya saya acap kali mampir ke toilet dalam perjalanan. Setelah menggunakan Avail Bio Sanitary Pad, perjalanan saya terasa sangat nyaman tanpa berganti pantiliner lagi.
     
    sandra.jpg
    SANDRA - 23 TH. Saya seorang karyawati, sering kali gatal-gatal, gerah dan haid tidak teratur. Pada Haid pertama setelah memakai Pembalut Avail, kotoran darah banyak sekali keluar. Pada hari keenam sudah bersih dan haid saya bulan berikutnya kembali teratur. Trims AVAIL
     


    doni.jpg
    DONI - Jakarta. Saya menderita Diare, dalam semalam saya berkali-kali ke kamar kecil, sehingga perut saya terasa melilit. Mendadak saya ada keperluan yang harus diselesaikan diluar rumah, saya coba pakai pembalut Avail, kurang dari 5 menit terasa hawa hangat menjalar ke perut saya, sungguh menakjubkan, rasa sakit hilang seketika, saya dapat melanjutkan aktifitas saya. 

      abidin.JPG 
    Shablee Abidin, Inanam, Sabah
    (Kaki sakit, bengkak & susah berjalan)
    Pada April 2005, saya tercedera dalam permainan bola sepak. Kaki kanan saya sakit, bengkak dan susah berjalan. Pada malam itu, saya melekatkan sekeping FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) Avail Beauty Sdn. Bhd. Pendek kata, produk ini sangat bagus dan hebat. di kaki saya yang sakit. Saya berasa sungguh hairan kerana saya masih boleh tidur dengan lena tanpa apa-apa gangguan. Pada keesokan harinya, kesakitan yang saya alami itu hilang dan saya boleh berjalan seperti biasa. Terima kasih kepada
     
    sabrina.JPG
    Siti Sabrina Ahmad Faris, Shah Alam, Selangor
    (Senggugut teruk & ketahanan badan yang lemah)
    Saya adalah seorang pelajar. Setiap kali datang haid, saya mesti mengambil cuti disebabkan oleh masalah senggugut yang sangat teruk. Daya ketahanan badan saya agak lemah dan berat badan saya hanya 35 kg dengan ketinggian 157 cm. Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad dan mencuba Woman LobataAvail Beauty Sdn. Bhd.. selama 2-3 bulan, saya tidak perlu mengambil cuti lagi semasa haid. Daya ketahanan badan saya semakin kuat sebab saya berasa lebih berstamina dan cepat pulih dari sakit. Kini, berat badan saya telah meningkat kepada 45 kg. Saya berasa sungguh berkeyakinan. Terima kasih kepada Avail


     Rranjeeta.JPGanjeeta Kaur, Karyawati, Medan
      Saya seorang karyawati, setiap masa haid, merasa gatal gatal, nyeri dan tidak merasa nyaman sehingga menggangu konsentrasi kerja, masa haid juga tidak teratur.
    Saya mencoba memakai Bio-Sanitary Pad “Avail”, pada masa haid berikutnya semua masalah diatas hilang dan masa haid menjadi teratur dan pendek. Saat bekerja terasa sejuk dan nyaman

     
    avail mix.jpg

    Perbedaan FC-Bio Sanitary Pad dengan Pembalut Biasa 
     
    Perbandingan
    Pembalut Biasa
    FC Bio Sanitary Pad
    Teknologi Biasa Bio-Teknologi
    Deorized Tidak ada Ada (nyaman)
    Rasa Panas setelah lama pakai Sejuk dan nyaman serta tidak ada rasa gatal
    Material Kertas / bekas serbuk kayu 100% kapas / cotton
    Nilai pH Acid / asam Netral
    Bleaching Ada Tidak ada
    Kandungan/Fungsi Untuk menahan kebocoran saja Mengandung herbal, bisa mengatasi beberapa masalah kewanitaan
    Hak Paten Tidak ada Berpaten selama 20 tahun
    Polis Asuransi Tidak ada Ada
    Daya Serap 1x 3x


    [Back]